28.07.2015

Hindistan cevizi dolgulu çikolatalı kek

Harika bir sunum harika bir tat dendim onayladim buyrun tarifi kakaolu ici hindistan cevizi dolgulu kek tarifi : : 3 adet oda sıcaklığında yumurta 💕 1.5 subardaği şeker 💕 1 subardaği demli cay 💕1 subardaği sıvıyağ 💕 1paket@mutfaginyildizi #pakmaya kabartma tozu 💕 3 yemek kaşığı kakao 💕 3 subardaği un yaklasik olarak ben 2.5 bardak koydum bardağa göre değişmektedir ic malzemsini için 2 yumurta akı 💕2 subardaği hindistan cevizi 💕1subardagi pudraşekeri 💕 uzeri icin sütlü çikolata ve 2yemek kaşığı kremayi karıştırın. Yapilisi 💕 yumurta ve şekeri iyice cirpilir sirasiyla demli cay sıvıyağ ile cirpmaya devam edin kakao un ve kabarma tozu eklenip iyice cirpilir bu arada ic malzemsi hazirlanir yumura aki ve hindistan cevizi pudar sekeri üçü bir arada yogrulur toplar yapilip buzdolabında 15 dakika dinlendirilir kek kalibimiz iyice margarinle yaglayip önce kekimizin yarisi dökülür icine hindistan ceviz toplari koyulup kalan diğer kek hamurunu üzerine dökün önceden ısıtılmış 170 derecelik firinda yaklasik 50 ila 55 dakika pisiriyorum bir bicak yardimi ile içini kontrol edip piştiğini gordukten sonra çıkardım en son ılıyan kekime sütlü cikolata eritip buzdolabi pozine koyup gezdirdim süper bir lezzet herkeze hayirli huzurlu günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder