30.11.2015

Harika Cupkek tarifi☺️




Selam canlarim  harika enfes yumuşacık bir tarif ile geldim yepyeni Cupkek tarifini veriyorum :::
 2yumurta
 1subardaği toz şeker 
 4 tepeleme yemek kaşığı  tereyağ  
 1 subardaği ılık süt 
 1 paket kabartmatozu 
 1 vanilya 
 1 çay kaşığı karbonat
 2 subardaği un 
  Üzerine 1 paket kremşanti 
  1 çay bardağı soğuk süt isteğe göre 25 gram eritilmiş Bitter çikolata yapılışı dikkat edilmesi gereken  2yumurta fakat oda sıcaklığında olmalı  şeker ile iyice cirpilir köpük köpük olana dek daha sonra sırasıyla tereyağ ve ılık süt ilave edilir ve cirpilir un kabarma karbonat vanilya tel süzgeçten süzülerek ilave edilir ve az daha cirpilir çok cirpilmaz benim kullandığım kaplar karton kaplar oluyor pasta malzemesi satan yerlerde mevcut içlerine 175 oranında hazırladığım karşımdan ilave ediyorum çok koyarsanız taşaçaktir fırın soğuk olmalı 185 derecelik fırına direk veriyorum ve asla asla 25 dakika boyunca fırının kapağını açmıyorum yaklaşık 40 ila 45 dakika içinde pişiyor bir kürdan yardımı ile test edip iyice soğuyan cupkeklerimizi kremşanti ile süslüyorum kremşanti yi biraz daha katı hazırlıyorum daha güzel şekil alması için enfes yumuşacık bir kek üzeri kremalı kesinlikle denemenizi tavsiye ederim hayırlı huzurlu günler dilerim rabbime emanetsiniz  güzel günlerde görüşmek dileğimle ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder