1.12.2015

Leopar poğaça




Hayırlı akşamlar canlarim.
Leopar poğaça :
1 subardaği ılık süt 
1 subardağı sıvıyağ 
1 subardaği yoğurt 
1paket yaşmaya (40gr)
1yemek kaşığı şeker 
1buçuk tatlı kaşığı tuz 
alabildiğine un 
Üzeri İçin ::1su bardağı su 
1su bardağı pirinç unu
1 paket instantmaya (10gr)
1yemek kaşığı şeker 
 2 yemek kaşığı sıvıyağ
1 çay kaşığı Tuz

Yapılışı ::::ılık süt ve yaşmaya karıştırılır o şekil 5 dakika bekletilir daha sonra şeker tuz ilave edilir karıştırılır daha sonra sıvıyağ ve yoğurt eklenir elimden ayrılana dek un ilave ettim yumuşak kıvamda olan ele yapismayan hamurunu sitrecleyip 1 saat üzeri örtup dinlendirdim daha sonra 19 bezeye bölüp elimde yuvarladım tepsiye aralıklı dizdim daha sonra ayrı bir kapta su pirinç unu instantmaya toz şeker ve tuz karıştırdım koyu  bir kıvamda oldu boza kıvamı gibi duru olursa pirinç unu ekleyin katı olursa su verin ve kıvamı ayarlayın daha sonra 195 derecelik fırında cit cit çatlayana ve pembelesene kadar pişirin isterseniz içine peynir de ilave edebilirsiniz ama tadı enfes benim takipcanlarım Bayılacak bu lezzete hayırlı huzurlu akşamlar  begeniler için şimdiden çok teşekkür ederim sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder